سیم های نسوز - نکته های خرید و قیمت گزاری

Wiki Article

راهنمای خرید سیم برق به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین سیم و کابل را برای مجموعه خود خریداری کنید.

علاوه بر این در برابر شوک‌های الکتریکی مقاوم بوده و در صنایع حساس کاربرد دارند. برای اجرای پروژه‌های حساس باید از کابل‌های باکیفیت استفاده نمود.

لوپ های سه چشم همانطور که گفتیم همان لوپ های آنالوگ دیجیتال هستند که دارای چشم سوم بوده و قابلیت های بیشتری نسبت به سایر لوپ ها دارند. با استفاده از این لوپ ها می‌توانید تصویر چشمی را با کمک دوربین لوپ تبدیل به تصویر دیجیتال کنید و در صفحه نمایش و مانیتور خود مشاهده نمایید. به طور معمول بسیاری از لوپ های سه چشم بدون قطعات و لوازم جانبی هستند اما می‌توانید به صورت جداگانه این تجهیزات موردنیاز مانند دوربین لوپ و مانیتور را تهیه کنید.

بر روی وبسایت یاز پترو نوا قیمت انواع کابل ضد آتش و کابل اعلان حریق درج شده است اما چنانچه در مورد قیمت کابل های موجود، دچار ابهام هستید و نیاز به استعلام موجودی دارید می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

این سیم ها دارای خاصیت فرم پذیری بالایی نیستند و اغلب در مخابرات، تابلوهای برق، کارخانه های کابل سازی، سیستم های ارتینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت خرید کابل نسوز با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب با شماره های زیر تماس بگیرید.

از سیم نسوز بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که، مدار در گرمای بسیار زیادی قرار می گیرد و در اصل طراحی آن به این گونه ای است که در برابر آتش و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد.

در ساخت این محصولات از مواد مضر استفاده نشده است اما متأسفانه در طبیعت و محیط زیست بازیافت نمی شوند.

سیم نایلونی: این نوع از سیم ها همان سیم های دولا سفید رنگ هستند که به یکدیگر چسبیده اند. این سیم ها وظیفه انتقال جریان را برعهده دارند. یک رشته از این سیم به فاز و رشته دیگر آن به نول متصل می شود.

حقیقت اکاربردهای سیم ولتاژ بالا را می توان در هر صنعتی یافت. سیم و کابل ولتاژ بالا نباید حجیم و سفت باشند.

به طور کلی کابل های نسوز دارای دو روکش هستند، یک روکش از جنس سیلیکون و یک روکش ابریشمی. کابل های نسوز که از یک روکش تشکیل شده اند، اکثرا روکش سیلیکون دارند. روکش سیلیکون باعث شده تا مقاومت بالایی در برابر آتش و شوک الکتریکی داشته باشند.

خرید با قیمت ارزان

با مراجعه به سایت آگریکو می توانید انواع سیم های مسی و آلومینیومی را با یکدیگر مقایسه کنید و برای خرید سیم روکش دار مسی و آلومینیومی و نوع بدون روکش آن اقدام کنید.

برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را here در اینجا معرفی کنید

Report this wiki page